در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

منِ در حالِ شکل‌گیری

جمعه‌، ۱۸ مهر ۱۳۹۹

می‌خواهم خودِ واقعی‌م باشم. می‌خواهم خودِ خودم باشم. خودی که به نظر می‌آید باهاش قهر بوده‌ام. حالا وقتش است این منی که سال‌ها بهش بی‌توجهی شده را دوباره در خودم پیدا بکنم. بله عزیزان. درست شنیدید می‌خواهم منی جدید که خودم را در آن سال‌ها گم کرده بودم را پیدا بکنم. این منِ جدیدِ درحالِ شکل گرفتن را قطعا بیشترتر دوست خواهم داشت. 


در یلداهای بی نهایت هر روزمان

آنقدر به دنبال

آرزوهای گم شده ی خودمان گشتیم

که روزهایمان

به کوتاهی نگاهمان شد!

آرزویم ماندگاری یلدا

در نگاهت است؛

نه فقط در شب هایت

  • یک من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی