در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

اندکی صبر سحر نزدیک است..

پنجشنبه‌، ۲۰ آذر ۱۳۹۹

نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر، سحر نزدیک است

هر دم این بانگ، بر آرم از دل

وای! این شب چقدر تاریک است...


این هفته از نظر احساسی در وضعیت بدی قرار داشتم. پر از استرس بودم. نمی‌دانم تا کی قرار است این وضعیت ادامه داشته باشد.  دیگر خودم هم خسته شده‌ام از این همه ناراحتی‌هایی که این روزها گریبان‌گیرم شده‌اند. گویی صبر و قرار از من ربوده شده است.  می‌شود برایم دعا کنید.  محتاج دعاهای خوبتان هستم.  

  • یک من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی