در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

عید امسال

جمعه‌، ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

دیگه چیزی نمونده تا عید. همه دارند برای عید خودشان را آماده می‌کنند. با آنکه ما هم کارهای عید را کرده‌ایم، امسال عید احساس خوشحالی نمی‌کنم. عید امسال را دوست ندارم.  اصلا یک طوری است امسال.  نمی‌دانم چطور توضیح دهم.  واقعا واقعا همه سرشان را در لاک خودشان فرو کرده‌اند،  همه انگار با هم قهر هستند،  انگار دیگر هیچ‌کس آدم سابق نیست.  قبل از عید چند عدد دندان خراب داشتم.  آنها را درست کردم.  و با اینحال عید امسال واقعا با بقیه عیدهای دیگر فرق دارد. 

  • یک من

نظرات (۱)

ناگهان همه چیز تغییر کرد :(
خیلی زود....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی