در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

برای دخترکم

جمعه‌، ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

دوست دارم چند خطی برای دخترک عزیزم بنویسم. برای دخترکم. برای دلبندم. کاش بدانی چقدر دوستت دارم و چقدر تو را عزیز می‌دارم. می‌دانی عزیزکم، دوست دارم تو هم بدانی که با تمام وجود دوستت دارم و همیشه برایت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. دوست دارم هرچه زودتر بزرگ شوی. خانوم شوی. بروی مدرسه و بعد هم دانشگاه. بهترین خودت باشی و همیشه به خودت افتخار کنی و به خودت ببالی. موفق باشی. موفقیت‌هایت را پشت سر هم بدست آوری. می‌دانی عزیزکم، تو باید به خودت و به توانایی‌هایت ایمان بیاوری. سعی کنی بهترین خودت باشی. خیلی‌ها ممکن است نخواهند به موفقیت برسی و ممکن است بخواهند تو را شکست دهند، تو باید آنچنان قوی باشی که بتوانی بر ترس‌هایت غلبه کنی که هیچ نیرویی نتواند تو را شکست دهد و حتا بر زمین زند.

عشق من، دختر من، کاش بدانی و آگاه باشی هیچ نیرویی بالاتر از نیروی آدمی نیست. آدم‌ها می‌توانند اگر بخواهند حتا کوه‌ها را جابه‌جا کنند. تو باید بدانی آدم‌ها از هر موجود دیگری قوی‌تر هستند و به این دلیل است که خدا آنها را اشرف مخلوقات روی زمین قرار داده است.

عشق من، دخترک من، تو لایق بهترین‌هایی. کاش خدا آنقدر به من عمر عطا کند تا شاهد پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگت باشم.

از طرف مامان

  • یک من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی