در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

یکی از چالش‌های ‌ زندگی

يكشنبه‌، ۱۱ آبان ۱۳۹۹

هیچ‌چیز سخت‌تر از دوقلو داشتن نیست. آن هم زمانی که در مهارت‌های زیادی هنوز لنگ می‌زنی. هنوز اندر خم یک کوچه هستی. با اینحال هنوز لازم است مهارت‌های زیادی را یاد بگیری که بهت کمک کند. با این‌ وجود سخت‌ترین چالشی که در تمام عمرم تجربه کردم همین دوقلویی بود. با اینکه دوقلوها کلی انرژی از آدم می‌گیرند وقتی می‌بینی‌اشان که دارند بازی می‌کنند و آتیش می‌سوزانند تو هم از این همه شیطنت‌شان شاد می‌شوی. شاد می‌شوی و از اینکه بدنیا آمده‌اند صد هزار مرتبه خدا را شکر می‌گویی.

گفتم که دوقلو داشتن سخت‌ترین چالشی‌ست که خدا می‌خواهد صبرت را در این زمینه امتحان کند. برای همین است که خدا به ما دوقلو داد تا ببیند آیا می‌توانیم از پسش بر‌بیاییم یا نه. 

هرروز که می‌گذرد و دوقلوها بزرگ‌تر می‌شوند؛ چالش‌های بزرگ‌تری جلویمان قد علم می‌کنند. آن هم با این همه گرفتاری که در سراسر کشور موج می‌زند. 

بگذریم. فقط خواستم بگویم کاش همه‌ی زندگی را به عنوان یک چالش ببینیم. این چالش‌ها خیلی جاها آدم را قوی‌تر و جسورتر می‌کنند. چالش‌هایی که آدمی در زندگی باهاشان مواجه است پُر از درس است. درس‌هایی از زندگی.

  • یک من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی