در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

در حوالی من

یادداشت‌های یک عدد من

یک. دوباره دست به تغییراتی اساسی زدم و این بار تصمیم دارم پُست‌ها را به صورت یک، دو، سه، ... بنویسم. 

دو. واقعا خدا رو شکر می‌کنم هم به خانه جدید نقل مکان کردیم و هم این دوقلوها روز به روز دارند بزرگ می‌شوند و حال‌شان روبه بهبودی‌ست. مهرسا خدا رو شکر هر چیزی که می‌خورد را استفراغ نمی‌کند و البته غذا خوردنش بهتر شده است.

سه. امتحان بچه‌ها هم ان‌شالله از ۳۱ اردیبهشت شروع می‌شوند و دارم امتحانات ( هم تفکر و هم هنر ) را از دانش‌آموزانم می‌گیرم. چرا که قرار است نمرات این امتحانات را قبل از امتحانات اصلی ثبت کنم. 

چهار. واقعا خوشحالم که امسال امتحانات زودتر از هر سال دارد شروع می‌شود و سال تحصیلی هم کم‌کم دارد تمام می‌شود.

  • یک من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی